26 Temmuz 2009 Pazar




sebebi ziyaretimiz diye birşey yok,biz sebebsiz ziyaretçileriz bu alemde...ama alemcide değiliz,kendi halinde mazmut insanlarız!!tabi yersen?:)
yok efendim neymiş dondurma erimeden yencekmiş,yok öle bişey bu kişiseldir.ben, mesela eritip yiyorum hatta pipetle içiyorum,bu sorunmu senin için?hatta eritiyorum yemiyorum ulan ööööle kalıyor:) ortada dondurma falanda yok ama yazmak istedim,kurulası cümleler gibi göründü bi an bana affet:)
kurgulamadan yazıyorum,düşünmüyorum bile ama yazma ihtiyacı açlık gibi bastırıyor,saçmalarım parayla değil ya:D gerçi parayla olsa daha iyi şeyler yapadabilirim..
geçen camideyiz arkadaşlarla hoca vaaz veriyor,dumansız hava sahası:S acaba kuytuda sigara içen vardı bizmi bilemedik dedim..zaten camiyede gitmedik hocada yok yani ama kesin bahsi geçmiştir,mühim ya o bakımdan...
sigara içmeyen azınlığa sahip çıkılıor,yüzyıllardırda azınlık lafları edilir durulur....işsiz bi azınlık var ey!! bizede sahip çıkın zahmet olmazsa...azınlık akıllı var onlarada sahip çıkın...
işim olsun bürom olsun hatta masamda saksıda çiçek ve dantel işlemeler olsun,olmayan yada olduda benim bilmediğim çocuklarımın resimleride olsun...dijital olarak kendiliğinden kare kare geçen resimlerin olduğu zımbırtıdanda istiyorum,köyümün yağmurlarında yıkasınlar lan hatta beni,o yağmurlar yağmur duasıyla yağdırılmış olsun...kırmızı postacı bisikletim olsun hasretinle yandığım,beslenme çantamda patates haşlamalar olsun ama tuz konmasın ki olay çıkartayım,sulu dereye gidip susuz döndüresim var,3genin iç açıları yıllardır aynı,üçgen aynımı,hani değişmeyen tek şey değişimin kendisiydi?neden hala ve hala aynı,yeşil saçlı,mavi gözlü,kırmızı dudaklı yarim olsun o zaman hazır istiyorum:) bakkala uçan balonla gitmek,bu yaz bronzlaşmak kendimlede uzlaşmak,hamuda kalkıp nargile içmek...istiyorum ulan bunları varmı..uyuz mu oldun:D olurmusun?:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D