28 Temmuz 2009 Salı




rüzgar esti üstümden,havada güneşli,olmayı düşlediğim yerler geldi aklıma...yerler dediğime bakma sen,aslında tek bi yer...ama artık eski sıcaklığında olmayan,değersiz,yenilmiş,yavaştan kaybolan bir grilik sadece....tabiki bu halini istemiyorum!!ben en güzel,en şa şa lı,benim olan,gerçek anlamda değer sahibi 'o' nu özledim...kandığım ve inandığım....
odamdayım uzakta ve sessiz...zor olanla,halden hale dolanan,olmayan bir rolün repliği gibiyim...havada asılı kalan sesler,yanmayan bir mum masamda..gecem uzundu bir süredir,ama artık günden bana kalan sadece 60 dakika,düşünmeye vaktim yok,kurmaya vede kurtulmaya,hatta boşvermeye vaktim yok,eskiden hakkım olmadığı gibi..biri var biri yok herşey silik artık...başka biri oldum ben,sokakta gezen,yanından geçen,ıslık çalan,yük taşıyan!!yük bu sefer gerçek kilo ile tabir edilenlerden...
hayatta herşey olabilir,herşeyde kaybolabilir,geri gelir ve tekrar gider...ama aslolan,olduğunda sahip çıkmak,olmadığında geri almak için ter dökmektir.hayat kumar derler ama kaybetmenin olduğunu düşünmezler...hayatta hep kazansan sıkıcı olmazmı? bence öyle...ben henüz kazandığıma dair bişi bilmiorum,sadece kazanmayı hissettim oda fake miş zaten...ama en azından mutlu olduğumu sandım,sandırdılar,başardım dedim sadece yalanı görene kadar....hayat ölene kadar,mutluluk yalana kadar,sabır sınırlı:)
saygılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D