20 Temmuz 2009 Pazartesi




nato kafa ve bu durumdan kaynaklı şişkinlikler üzerine....
yorgun bezgin bitkin saatlerin sebebi olan istenmedik olaylar vukuu bulduğunda,eski güzel günler,yanındakiler,koynunda ve boynundakiler,o anlar kare kare sızar geceye.çok güzel günler hatırlıyorum,ölen tüm iyi dostlarım yanımda!!
masayıda şuan itibarı ile kurdum nescafe-bitter çikolata-sigara ve ben,kayboluyoruz ufukta,gün batarken ''hayale volta''...
sakat sonuçlara peydah durumlara maruz kalıyorum,hala ve hala...istediğim gibi olmasın zaten yakınında uzansam yeter...hamakta olmasın yerde yatarım ben razıyım,gülen birine ihtiyacım var lan benim...ama gerçek ama benim...
seni özledim?
yada seni
belkide seni özledim bilmiyorum...
hatta hepinizi özlüyorum
en çokta kendimi özlüyorum,eskiden olduğum adamı..
o durakta oturup beni bekleyişini özlüyorum...gelmeyeceğimi düşünüp ağladığın gecelerde gözlerine bakmak seni izlemek istiyorum..
çikolata yiyorum lan ben mutlu olamıyorum:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D