22 Temmuz 2009 Çarşamba

kurşununa dökeyim?olmamı?:)

bana kurşun dök,bende göz var:D o ne demek lan de süktür!! gibi bi diolog yaşadım şimdi aklımdan,uydurmaca yani yok yazdığım şeylerde herhangi bir gerçeklik:)
bunun bir bilimselliği varmı acaba deyip hemen google amcaya soracağım ve gördüğüm ilk abzürt cümle burada olacak...ahanda tanıma bak:Nazarla, büyüden ileri geldiği zannedilen hastalıklarla ruh rahatsızlıklarının giderilmesi için halk tabakasının baş vurduğu çarelerden birinin adı. ben gidiyorum peşimden gelin o zaman:D ruh hastalığının çaresi varmış,bide halk tabakası diye birşey demiş ''bilen insan'' o ne demek lan halk tabakası,sen nesin a.q üh be gene sövdüm...
neyse saçmalama ihtiyacımı yine giderdim hadi öptüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D