29 Haziran 2009 Pazartesi

buda böyle olsun o zaman

ben bankta oturup simit yiyen adam oldum,düğüne gittim kız kestim,etrafta çember oluşturmuş insanların arasındaydım o esnada,meyhaneye gidip sarhoş oldum,eve gittim hala sarhoştum,koştum,yoruldum,sınava girdim,yıllardır görmediğim bi arkadaş gördüm,gördüklerim ve görebildiklerimle sınırlıydı hergünüm,planlar yaptık en fazla 10 gün ötesiyle ilgili....yine gitmekti buralardan tek idealimiz,sentenced dinleyip miika tenkula abimize efesleri şahlandırdık kankamla,hayatımızda anacağımız 4 günüde parçalara ayırdık yine döndük döngümüzün son bulacağı harabelere...sığınmaktan öte bi hal aldı artık buralar,kaçıp saklanmıyorduk aslında çıkamıyorduk karanlıktan,nedenimiz sağlamdı aslında...her yakılan sigarada haddinden fazla duman çıkar olmuş,gözgözü görmesede,ben beni bulmasada,saat çalmasada,gün yine başlamasa...
yine sövdüm!!!
kpss illetine adım atarken etrafta insanların yüzleri görülmeye değerdi...ama asıl sorun bu değil anlatmak istediğim sınavda değil,yok yok walla..mercedes clk sı olan bi dingil geldi:D normaldi belki aslında ama bi kaçımız kıl olduk gibi bi durum söz konusu...abicim sınır koyun şu sınava aylık geliri 1500 ü geçen giremesin ne lan bu!!! zaten para bok belli daha ne istiyorsun hayattan...film izleyip herşeyi bırakırım lan deyip memur olup çalışcanmı...yoksa telefonda arkadaşlarına lan kpss ye giriyorum burdaki tipleri görün,fakirsiniz ulan jajajaja sie:D
bunu niye yazdım ya ciddi bişi yazıyordum,sanki hahaha!!! neyse buda böyle olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D