23 Haziran 2009 Salı

yaratılan havuzsal problemler ışığında....

testlerde çıkan sorulara iiice sapıtınca bu hayati önem taşımayan yazıyı yazmaya karar verdik ben ve ben olarak...zenginin havuzu var bu bir gerçek,hemde bi kaç musluğa sahip bir havuz vay vay vay....oh eee bana ne arkadaşım ben niye çekiyorum senin sefanın çilesini...bi tur yüzdürüyonuzmu o soruyu çözünce ha...yakında sorular şöle olcak eminim:bi havuz var 2 musluk 3 tane taş hatun oh sen mi? özen olm amaç bu bak birilerinin havuzu var sen debelen oh biz parti veriyoruz,kızlar havuz başı...ne kaç saatte doluyormuş? DRWYGERHWGHDBHDHRTJTKUG!!!!!!!!
moralin bozuldu dimi sınavda berbat artık amacımıza ulaştık:D

bir havuzu 3 musluk aynı anda 8 saatte ve bir musluk 13 saatte boşalttığına göre biz direk sular idaresine çalışıyoruz ve barajlardaki su azlığı bizi kaşımıo,ne var biz zenginiz ha ha haha:D hadiyin lan!!!
girmicem sınava gelcem havuzunuza işicem...işçi havuz problemi derler hiçbi zaman bi işçi bi havuz problemine konu olmaz.işçi hep 2 4 5 kişi bir işe girerler biri adilik yapar kaçar tüm iş kalana girer...gördünmü sen hiç bir havuzu 3 musluk 7 saatte kenarında yatan işçide viskisini yudumluyor,başka musluk 16 saatte boşaltıyo diye bi soru?? yok yok yok!!!
hayat bu kadar acımasız ama matematik daha çok......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D