14 Haziran 2009 Pazar

Kapılar Arasında...

bütün günler artık daha uzun gelmeye başladı..gece geç yatılıp,karga bokuyla ziyafet çekmeden kalkılır moda döndü gün kavramı....saat 23 ama bana 18 lik kız gibi görünüyor...
yarım kadeh şarap,yanan bir kısa sigara ve kulakta whisky dünyanın kapısı....bu şarkıyı seviyorum,hemde tam bu modda,kapılar arasında.şuan olduğum yerden bakıyorum dünyaya,kafa bi dünya izliyorum sadece,müdahale günah olur...elimde şarap kadehi,göğün üstünden sarkan bir sokak lambası ve ışığı,herşeyi görmeme yetiyor...
aslında komik biliyormusun?nereden bileceksin ki burda değilsen?olduğum yer tek başına olmak için mükemmel,böyle bir manzara tezahür edemezdim...herşeyi satıp buraya yerleşmeyi planlıyorum şuan aklımda...ama benim,satıpta öyle bir yere yerleşmemi sağlayacak değerde hiçbirşeyim yok.elimde olanlar değer teşkil etmiyor değil ama maddiyat olarak yok anladın mı? anladın mı dedim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D