9 Nisan 2009 Perşembe

cevabını sevmiyorum!!

iyilik,dürüstlük,güvenilirlik,saygılı olma,sevecenlik ve birsürü aptal kavram!!
aptal kavram çünkü 3 kuruş etmez herbiri denedim gördüm defalarca tecrübeyle sabit bu yazılanlar havadan değil!!!herkeste aranılan özelliktlerdir ve hernehikmetse olsada bi işe yaramaz..aksine şerefsizlik,adilik ve bencillik bugünlerde daha fazla gidiyor sanki yada ben öyle gözlemliyorum...herzaman şaşmışımdır hani derler ya''çok iyi adamdı onun başına gelmemeliydi''yada ne iyi kadındı öldü gitti'':D hep yakınırız kötü şeyler iyilerin başına gelir diye o zaman buradan düz mantık ^^kötü olmalıyız^^mı? acaba bilemedim denemedim :S
iyiler kaybederki kötüler rahat etsin bumudur olay ?nereye geldik ya:D

ben hiçbirşeye sahip bi adam değilim o yüzden böyle rahat atıyorum sanırım.hiçbirşeyin olmayınca kaybetme korkusu yaşanmaz oh lan ne güzel mi demek lazım?yoksa yinede biraz düşünmekmi...sonunu bilmediğim işe başlamam mesela..ama sonunu göremeyeceğimiz bi ton şeyle içiçeyiz şu hayatta başlamamak olmaz...toslayıncada ağlamak...
şu an bi tek şey isterdim sanırım onca alkolün üstüne sadece 3 yada 5 yıl s0nrasını bilebilmek sadece bu ya basit bi istek ama imkansız..hem görebilseydim birşeyler hala benle olurdu belki belki ben onlarla olmazdım kim bilir? işte bukadar bilinmezin olduğu bi yerdede hiçbirşey olmaz....kafanmı karıştı?cevabını sevmiyorum....!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D