17 Ocak 2010 Pazar



merdivenlerinden yuvarlanmamak umuduyla çıkıyorum bu sefer,bu sefer sonum farklı olsun diye kuruyorum kendimce.eksiltiyorum günleri, tamamiyle isteğin doğrultusunda.yarını bilememekle geçmiyor saniyelerim artık:2 ihtimal dahilindeyse hayat 3.bir taneyi yaratabilmek adına belkide çabalarım..bu kez farklı olsun bu kez başka!!
yorgunlukta var elbet,acabalarında hala boynu dik...ama ben en hoşgörülesi durumlar çevresinde,hersabahın 7 si ile akşamın bilmemkaçında çabalıyorum.günüm erken başlayıp sonlanamamakta.gece ise yastıkla benim aramda.herşey olması gerektiği gibimi dersin? başka biri olsamda kendime bi baksam şöyle...beni iyi yada kötü yapan nedir,iyileri atıp kötü olmakmı makul,yoksa kötü kısımları elde tutup aralarda olabilmek mi? heran kötüye yakın?
yapamamak ve edememek gibi durumlar söz konusu...ne istediğinin ayrıdına varamamayı öğretir gördüğün hayat.
hava berbat soğuk ve bugün pazar...neden karamsarım bugün bilemedim:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D