21 Ocak 2010 Perşembe




düşündüm yine aylaklık saniyelerimi değerlendirmek adına:)
artık uçan balonlarım vedde kaçan fırsatlarım olmasın diye söz verdim bana:)ikinci bir emre kadar hayat yeterince hoş,sebebim sağlam oğlum ondan.
hayatımda iyi birşeyler atkoşturuyor resmen,yalan dolu büyük evlerde yaşamak yerine,4 duvarı doğru kibritten ev hayalimdi ne zamandır, gidip bi bakiim diyorum:)
bazı haklarımı saklı tutuyorum, köprüden önce son çıkışlar yeterince geride...
hayat ne kadar abartsada affıma sığınır bende affederim yada gibi yaparım..aslında yazarım sağa sola fırsatını buluncada söverim zamana....
gacırt diye dalsam rüyana??
inanıyorum ki hayat beklemeyi bileni ödüllendirir...sabreden ya deli ya derviş du bakalım:)
şahsen bizzat kendim iyimser biri oluyorum farkettim şu vakit,bu ii bişi sanırım sabretmeme yardımcı oluyor bi nevi.hayat hergün başka bir resim çiziyor,önemli olan o karede yerini sağlamlamak sanki.
-bugün kendin için ne yaptın?
-kendim için yabtım sanane:S

-bugün tanrı için ne yaptın
-sen niye aramıza giriyosun ki anlamadım:S

-dön geri defol!!!
-jonathan ? help me!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D