10 Ocak 2010 Pazar

Cinnet Saatleri

Daldım Amozona isyanlardayım cinnete adım adım ilerleyen katillere
döndüm zevk almak nedir, çürümüş dünyanın vasat insanlarına mevlam
yazmış kaderi biz onun oyuncuları tarzına vereyim yaşamın adım adım
aştım yılları, öldüm mü? Öldürdülermi beni isyan ettim hayata tapraktan
gelen azadımla sen bilirsin ey Mevlana gözüm görmez bundan öte her adım
da kaydettim hafızama, ki yıllarmış uruna canveren ki senmişsin adını
unuttuğum tanıyamaz olduğum kayboldum ruhunun derin sularında kurduğum
hayellerin kalmış bu zittiri boktan şehirde, yaşamın ızdırabında tekbir
çıkış buldum engellerle dolmuş yıkmaya çalış gücün yeterse eyer
görmemezlikten gel belki dayanma gücü gelir, körpe akılların taptığı yolda
ruhunu kaybeden pişler. Kör ol görme gördükçe iğrenirsin hayattan kimin eli
kimin gözünde en sevdiğin şarkı çalar aniden unutursun herşeyi o seni götürür
gitmek istediğin yere dalar gidersin saf kalbinle elbet karşılaşırız yıpranmış
ruhlar aleminde bakarsın ikimiz için bir karşılama taburu var bizde bakarız
OKAN ÖZKAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D