11 Kasım 2009 Çarşamba



bu gece heceliyorum tüm kelimeleri...sebebimde alkol yok,kalbimde kekelemekte oldukça,başucumda 6.kahvem,kültabağımda izmarit,kalbimde ezikler tespit edilmiş umrumdaymış gibi..
duvarlarımdan yaşlar süzülüyormuş bir bir,bir bir yalanlar duyuluyormuş kulak kabartılınca...o zamanlar başkasının düşünde ,döşeğindeydim oysa.yanıldı birileri bilirim ama söylemem,o da söylemez oda da!!
yağmur çiseleyince sokağa atlanır ya birden,sonra geçen arabalar su sıçratır inadına gibi,o aynadan bakan ben olmadığım için severdim halimi...
odamın camlarından süzülmesini izlerim,isterim ve evet severim...yağmurun altında neyleyim bir damla olamadıkça gökte...
huzur bir döşekte inan,gazı azalmış bir lambada,göğe dikilmiş bir çift gözde...
yaşlanmak istiyorum şuan;perdesi olmayan,gaz lambasının isi ile sigarmın dumanının birbirine karıştığı bir odada,saç sakala koşmuş,kendiii kendimle yaşlanmak...huzuru bir başkasında arayıpta bulamadığım günleri düşünüp,artık adımı bile hatırlamayan insanlardan uzakta olmak...bir başıma.masam ve sandalyem olsun,penceremdede az biraz güneş..hadi küçük bir saksıdada çiçeğim,ama bilirim ki onuda kaybedeceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D