9 Kasım 2009 Pazartesi

bir sigara,bir sigara ve bir sigara daha uykusuzum sana gece..
hasretim rüyaların tadına,düşlere ve illaki kabuslara..göremediklerimle yaşıyorum,bilmediklerimi eksilterek..farkediyorum biraz ve biraz daha acımak değil acıtmak gerek...sevmek değil sevilmek...
3 noktayı çok kullanıyorum sen okuduklarının arasını say,ben aslını inkar ederim,aslımı asla...öptüm yine; ama sen uyurken,baktım yine;kısmen uzak...alan dar mesafe hallice..
saçmaladım zannımca,sadece yazarak değil hal ve hareketlerimle...bir yere koyamıyorum bünyeyi,her an farklı modlarda şahsım!biraz rakıdan aldım,az da mezeye daldım...bu geceyi kurtardım tanrım,bu geceyide kurtardım.
yarın için ne yaptım?bugün için ne yapmıştım?ömrüme bir çivi daha çaktım gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D