7 Ekim 2009 Çarşamba



kaderimde ki kehanetlerimle tamda şuanda boğuldum ben,genel-geçerlikten uzak,sen ben arasındaki olay...
sarıda hazırlanıp yeşilde geçmekten ibaret hergün,sabah çalan masa saatim yeni bir 24 saatin start ı.....
koşarak duvara kafa atma planım bitirebilir mi bazı boğuşmaları? yada çıkarabilirmi boş düşünceleri aklımdan...nasıl olmalıyım bilemiyorum şu an,öncekinden iyi olmalı herşey yada sonrakinden az kötü? hallice mevzular gerek bünyeye,düşünebilmekten uzağım yada düşüncelerimden...
ayırdına varamama teşhis olurdu bi doktorum olsa,koşmak istiyorum bu gece bayıraşağı..kuytu bir köşede nefes alıp vermek dizlerimin üzerinde ve bir şişe efes şahlandırmak istiyorum , saygılar bu kez sana....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D