13 Ekim 2009 Salı


yaşanabilecek en kahpe gecenin, en körpe rüyalarında uyanmak adına, yumulan gözler taşıyorum! bir seni göremiyorum,birde seni...yalpalayarak atıyorum her adımı,diğerinin ardından.içtiğim her bardak suda dibi görmek gibi verdiğim sözler,söyleyebilmek vede bilebilmek gibi gerçeği..hala ve hala başkası kalabilmek kendine ,ona yada ortaya gibi....
gece geç saatte uyanıp ettiğim sohbetler oluyorum, ardından yaktığım sigaralar ,dizdiğim sövgüler...nerde?nasıl? gibi sorular yok aklımda...bir süredir aklım saatleri doldurmakta...
bir gün kaçamağı,uzan yol yolcusu,sürpriz yumurta,hatta nutella,sırtımda çanta ağzımda sigara...dumansız hava sahasında çekilen son nefes,25 ytl ye inatla üstüne basılan izmarit....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D