23 Ağustos 2009 Pazar



saygılar sabaha...
körlemesine yapılan bir atış ve şaşırtan bir sonuç olarak hayata müdahil olmak isteğimiz dışı olsada...kimimiz çözüm olarak alkole bulanmakta,kimi ip atlamakta...ruhumun bir ikizi yokmu ulan dedirten gecelerin ardına yakılan 2 sigara,ıslıklar ıslıklar...yanlızlık tanrıya mahsus!!hasan-hüzeyin-şehmuz bizdede biraz var oğlum ondan!!!
dumansız hava sahasından alkolsüz ay sahasına daldık gibi durumlar var ortada...yetişin yazıktır,suçlu hissedip içemiyorum,bana birşeyler oldu sanırım...sokağa çıktım herkes uzaylı geldi bana,yada ben ona, kim kime dumduma, haydililili:)
bu ayın kıymetini bilmek gerek mazeret büyük neticede oruç başıma vurdu diye bi cümle var o ne lan!!!herkes manyak :) öyle şey denirmi????? tutma o zaman,ha pardon o zaman kafir...sen her cevizi kır bişi yok , oruç tutma kafir :) ilginç
öpücem olmicak , öpmicem hiç olmaz, git o zaman 1 ay sora görüşürüz.
not: oruçluyum yazamicam bu ay :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D