2 Ağustos 2009 Pazar

mamnuniyet üzerine tezahüratlar sırada bekleyedursun,ben memnuniyetsizlik üzerine yazılarıma devam edeyim...
gidilir gelinir,yapılır edilir,hayatımızda yaşayıp güzelliğiyle avunduğumuz günler en derin en güzel hatıralar saklıdır şahsımızda...özellikle artık yapılamayanlar.hergün tekrarından sıkıldığımız durumlar bile güngelir hasret kalınılan bir hal alır,şaka gibi.vakit hala en değerli,nakit ise hala boyun eğilinendir.kahretsin!!ler peydah olur havada.'hayat bize imkan tanıdığı kadar yaşama lüksümüz vardır' gerisi hikaye...
seçenekler çok diye seviniriz,seçemiyorum ama ben diyede hayıflanırız...ama esas olay seçeneklerden birinden vazgeçip diğerine yarımyamalak sarılabilmekte.göremiyorum:) fortladım ya pardon !!!
trambolinde zıplarken kolbastı çalması çok yaratıcı geldi dün gece bana.belki herkes normal karşıladı ama ben garipsedim...lunaparka gidemiyorum ben? orası büyüdüğümü yüzüme vuruyor sanırım:S

kendi kendime anlamsız sorgularla geçen onca yıldan sora elden kalan ne var diye sorarım artık bana.ben beni tınlamaz hallerdeyken...yine sabah,yine keşmekeş,yeni bir iş yeri,yeni insanlarla 1 hafta bekliyor beni.
selamünaleyküm abla öpebilirmiyim??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D