30 Temmuz 2009 Perşembe


görülmeyen kabuslardan umulmayan düşlere...
bilmediğim şehirlerde gezinmek,farkedilmeyen ayrıntı misali.şuan bunca yorgunluğun üstüne isteğim bu...yırtık üzerine yapılmış yama gibiyim,yarım bir hayatı yaşarcasına.
sen beni anlayabilirmisin,bunca keşmekeşin içinde.uğraştım işte!!son radde elimden gelen budur, ben insanım hala ve hala bilemiyorum 1 2 3 yıl sonrasını.bu benim eksiğim değil sanırım durumların gereği?çikolata yiyiorum 2 bira üstüne,13 saat mesai üstüne,yakalayamadığım zaman vede kaçırdığım fırsatlar üzerine...
herşey sadece biraz komik ve o birazı yakalama lüksüm yok!o yüzden karamsarım aslında gerçekçi,büyük hayaller kurup azıyla acı çekmek istemediğimdendir,sürekli bastırarak söylediğim cümle: benim büyük hayallerim yok!!!zamanı gelince biri anlar,yada güler geçerse ne mutlu bana...
ben hergün 40 küsür sigara içiyorum ve sadece 1 inde düşünüyorum içlenerek,keşke diyorum...ardından bir tane daha geliyor hassss..tir diyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D