9 Haziran 2009 Salı

yok sözüm!!!

vakit o vakittir, gidiyorum yine heryerden...çocukluğa ihtiyacım yok bunca sıkıntının arasında....hep benden mi gitmeli,benden birşeylermi istemeli hala ve hala hangi parçam kaldı kopmayan bırakın artık sıkıldım bile diyemiyorum...sen kendi pencerenden nasıl bir buğunun ardından bakıyorsan hayat o kadarda basit ve istediğin gibi değil uyan artık!!!!
kimseden birşey beklemeden yaşamaya çalışıyorum küçük dünyamda,küçük diyorum çünkü başkasına yer yok anlasan olmaz bilirim!!!bazı insan kurar bazı insan yaşar bazıları sadece saçmalar.bi hayale inanır inandırı kendini herkesde ona inansın ister,yok böyle bi dünya be olsada gitsek....var olupta bitmedi zaten hiç yoktu bişiler...bir sürecin devamı niteliğinde üzüntülerin olamaz senin,süreç yok,üzüntü otomatikman olmamalı...
hayat hiç istediğimizi vermedi ki!!ben kendi adıma konuşayım pardon...hayıflanıp dövünmek niye..bugüne kadar her istediğin olduda bu olmayıncamı zor geldi?bunuda pek sanmam....bana sıkıntı stres olarak dönecek herşeye karşıyım ben kimse mutlu değil....
gün o gündür ki ben yokum hiç olmadım !!!!! anlayana saygılar kuşağı
-son-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D