3 Haziran 2009 Çarşamba

özel hayat,tüzel kişi vs.....

özel hayat diye bir kavram var ki bilmezseniz ayıplanılmaz rahat olun, çünkü bazı kavramlar bir anlam ifade etmiyor yüzyılımızda...özel hayata teveccühen tecavüz,açıklaması bile zor durum ne kadar saçma hissettirir bi düşünün.
erkek muhabbeti diye bir olay vardır bu tanımlayamadığımız şeyler hakkında saçmalama hakkımızı saklı tuttuğumuz durumlardır...ben bir deliyim beni önemsemeyin durumudur..aslında öyle yada böyle değil herkes gibiyim hiçbirfarkım yok,sadece fark yaratma çabaları, sabittir,olay bu.yoksa aaa seni farklı sanmıştım modeli cümleler duymak zorunda kalabilir insan o yüzden normal genel geçer sayın kendinizi...
birde okuduğunu yorumlayabilme durumu vardır öss ye kızarız ne lan bu sınavlar falan filan diye aslında bugün takdir ettim,olaya tüm bakışım değişti...insana okuduğunu anlama ve yorumlama yetkinliği verio öss zorlada olsa,aa ama bak işe yarar bişimiş,gerektiğinde kullanabilirsin!!!!saçma durumlara açıklama getirmek daha saçma..artık burası ıssız olacak son yazdım bunları gereği yok...yanlış anlaşılıyor bazı şeyler..okunduğunda yanlış anlaşılıyor yorumlanıyor,oysa ben burada başka birşey antlatmaya çalışıyorum,benim yazdığım gibi düşünülsün istiyorum ama boşa..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D