20 Haziran 2009 Cumartesi

2 m2 tilki düdüğü & enene menene el salla ebene''?''

nerde nasıl kayboldu fikirler,hayat hakkında hiçbir yorumum kalmıyor,imdaaaat ulan!!
kendime gelmek hatta birilerine bile gitmek istiyorum..bu hareketimlede birilerine feyz olup yeni yollara ışık olmak istiyorum-derdim ama yapamam,yapamam olamam...
bomboş sayfalar,saçmalayacak geniş alanlar hayali kuruyorum,çalışılmayacak sınavlar,aldatmayacak insanlar,kaybolmayacak sakızlar istiyorum,bunlar öznel gelebilir ama genele isteklerdir... hepimizin hayatında olması gerekenlerdir....bide olmaması gerekenler ve olamayacak olanlar var,ben listelemem aklıma gelir kullanırım:D aksırır ve tıksırırım,sövedebilirim,yaparım....

hayatı hayale çevirir olmuşuz,kurduğumuz hayali hayata çevirmeliydik esasen,ne kadar küçük,imkan dahilinde bile olsa artık hayaller sadece hayal..hayat;hayal kurmak için var,sanatta sanat için o zaman..sana yada bana değil...ne bizim içinki zaten dediler/derler di bi dönem..artık kimse umursamıyor.
boşverince can yakmaz,umursamayınca geçer gider gibi görülür oldu bazı şeyler..unutmak için uyumak ilaç olarak tavsiye ediliyor uyanın!!!günüm geçmiyor ki günün olsun...yarın yok gibi olduğundan,yarından sonraki günümde dünden bahsedebileceklerim kıt ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D