29 Mayıs 2009 Cuma

saygılar sabaha...

sınırlara karşı olup delirme sınırlarında olmak nası birşeydir bugün tecrübe ediyorum..ama anlamıyorum çünkü buna müsade yok...

hayat işte...diye geçiştiren birileri varsa taşlayın...hayat yok!! ki geçiştirilcek bişi ise hiç değil!!keşke yapabilsek aslında,yapamadığımdan belkide kin im.konuşuyoruzda yanlış olmuşuz be kanka;hayırlı evlat,düzgün insan,vs.şerefsiz herzaman gemisini yürütür deriz ama birtürlü olamayız,bizden olmaz ben anladım..hal böyle oluncada sabır en büyük erdem!!!!

lotoda 6 yı tutturupta kuponu yırtmak gibi, kaçırdığımız onca fırsat..şimdi anlıyorum.yanlış yerde yanlış kararlar veyahut başkalarının kararları.kimsenin peşine gitmeden geçen onca yıl...çocuktuk olm biz eskiden,nasılda eğlenirdik 13 yıl olmuş şu hale bak...son 2 yılı saymazsak geneli fazlaydı düşünüyorumda..
haaa deyip çeker giderdik 2 bira bolca geyik yeni insanlar vs.hani demiştin ya sene 2003 acısu onca insan,kim kaldı be adaş?bi sen bi ben bide efes pilsen...efes bilse o kadar katkımız var belki işe alırdı lan:D
bu sabahların bi anlamı OLMAMI? deyip bir şişe şarapla sabahın 5i 6 sı biz yollarda...yine doğalım adaş, yine gelelim dünyaya yoksa olmaz bu kadar derdin çabanın bi armağanı başka..
kimler geçti hatırı sayılır şu 3 gün ömrümüzden...neler kaldı elde avuçta,şu hale bak dostum neydik ne olduk.ağır bi laf bu!!!avuntumuz olur gelen geçen,bundan sonrada emekleriz koşmak bizden uzak...olabileceğimiz herşey olduk adaş içim rahat ama keyfim uzak....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D