28 Nisan 2009 Salı

çıt çıt püüüüüü

çekirdek sayıyordum 3726 da bıraktım... biran cama taş atıldı sandım,kalkıp baktım 6.kattayız şu hale bak ,bu bile imkansız...yolda yürüyordum dün,havada çok soğuk, o kadar kuruki geçen araba ıslatamadı üstümü başımı, kalbim zaten sırılsıklam...çarşıda ışıklarda durdum ,kaldırımda,yayayım kim sorarsa ama durdum,hiç bakmadığım yerlerr aradım sağda solda ,ama hiç yukarı bakmadım,korktum sanırım...artık iyi geceler deyip uyuyamıyorum,aklımda olmadık iğnelerle,sadece yatıyorum ,uyku kısmı güneşi görene kadar aşılabilmiş değil...kararlar alamıyorum artık sadece sigara yakıyorum gerekli gereksiz,saymıyorum dersem yalan olur,her kararım düşüncem ,eşittir bir sigara olmuş çıkmış...kendimden başka herkese üzülür olmuşum,her ana,her olaya ,her şahsa,sana,bana...tam yaza adım atacakken,kış gelsin istiyorum biranda, ufaktan değil kocaman karlar yağsın, silkelesin ne varsa yukarda!!belki diyorum değişir birşeyler,biranda...gelmişini geçmişi ecdadını diyorum kadere ve kendime,hayallerime sövüyorum,yakıyorum bir sigara...at, arpa(alkol.para değil asla) su pabancasında hem fikir oluyoruz sohbet aralarında.arkadaşlarım yanımda sözlerden çok varlıklarıyla,bazen hiçbirsöz avutmazya insanı farkındalar onlarda.
ömrümdeki zor günleri kümeler oldum,yaralarım kabuk tutmasın istiyorum canım yansın,yansın ki gerçekten ne kadar değer vermiş ne kadar sevmiş olduğumu kendime gösterebileyim,ben bunu yapabildiğim kadar insanım biliyorum!!sen anlamasanda,kabuk koleksiyonu olmaz ama yabana atılmaz birşeyler var kenarda...sen şimdi kaçıncı rüyada...!!
bu hayatta bir kendime söz veremedim,yada başkalarını düşümekten kendime gelemedim.gereksiz acılar peydah oldu kalbimde,gelsin hepsi gelsin yalanım yok ,inkarda.....saygılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D