17 Mart 2009 Salı

x-y

hayatımda iki bilinmeyen var?üstüme gelmeyin belgelerle kanıtlarım....
ellerim ayaklarım ayakta parmaklarım gibi oldu biraz ama lütfen idare..zira kriz var...:D
suda taş sektirmekten öte bi özlem bu,adını bile koyamam belki ama denerim,çünkü benim sende yap güzel oluyor...burda yazmaktansa popçu olabilirim yada anlamsız , bak oldum göremedin bile tüh kaçırdın:D yok yok olmam sen keyfine bak...
benim oğlum olmaz o bilim adamı olcak dedi biri ben duydum ,sen hala uyu dimi.gayet karanlık göremiyorum!! bana ışık ol desem tasarruflu takılacaksın o yüzden bırahhh

eski 450 liklerle mi hayat, ne nasıl aa pardon 45 likti dimi ama en azından orantı var yada bize öyle geliyor.liverpool a gitmek var ama çok uzak takatim yok...
gece dinlenen müzik olmak, sessizliğin içinde haykırmak yada yatıp zıbarmak en iyisi macera aramamak...tamam tamam sustum!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D