25 Mart 2009 Çarşamba

.........

düşlerimi al buhranlarını ver....ben hertürlü kardayım!!!
düş yok para yok dert çok....buhranlar mı onlar koleksiyon:D sen düşüne dur ben döncem sana..
etrafıma bakınca hiçbirşey göremiyorum ve şöyleki buna bi yorum getirmek çabası bile bana ağır geliyor..salıncakta sallandığım günler aklımdan uçmuş, oysa en hatırlamak istediğim dönemdir çocukluğum...ne olduda böyle oldu?ben sormadım sense hiiç söyleme.
zengin olup düşünmektense uyuz olup kaşınmak yeğdir demiş dingilin biri-adam ne avutmuş kendini birader ''fakirim ama gururluyum'' hadi leyn seni yerler:D bizmi yapamıyoruz ya ''ne varsa eskilerde var'' bak adam nasıl kurmuş dakkada bunu diyene denk gelsem allahım bi çuvalda param olsa versem bakalım kaç takla atıcak D:al ulan göt!! al de bakıyim aynı cümleyi-ben zenginde olsam kaşınırım azuhaaaa dıkşıyn:D
hayat böyle biri kaşınır diğeri kaşır :D biride düşünür... o kim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D