26 Mart 2009 Perşembe

biraz

planlanmış hayata eğim veren kadere küfretmek farklı bir hava versede,özrümü sona saklıyorum..hiç dilememek üzere.

dünyada hayat bulup hakettiklerinin bu kadar az olduğunu görmek çıldırtsada,4 duvar arasından pekte bi çıkış bulunmuyor sanırım...herşey güzel gibi davranamıyorum maalesef,özelliklede bugün gözümü karartıp 4 kolon daha sayısal oynadım bu haftada çıkmicak ama ben üzerime düşeni yapıp kadere bi çelme çakmak adına yatırdım o kuponu...

bazı şeyler var koşarken çamura basmak gibi..gideceğin yere yetişsen bile halin harap, neticede anlamsız ve soğuk.ben bana benzemekten vazgeçmek üzere şeytanla cebelleşmemi tamamlamadan,sabahı etmek, 2 dilim ekmek ve biraz huzur ister halde..yolda bulduğun parayı almamak gibi birşey şuan hissettiğim,yada o para gibi sanki(biraz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D