29 Aralık 2008 Pazartesi

sebeb

uzun yıllar sonra uzaklardan dönmek gibi yalnızlığa,yada aldatmak belki kendi kendini....tam adını koyamasakta,içimizdeki paranoya beyni kemirerek ele geçirsede illaki,çırpınmadan edemeyiz.aldatılıp kandırılmayı gündelik olarak içimize sindirmemizden kaynaklı olsa gerek bir duvar ardına bir duvar örmeyi adetten sayar olmuşuz.onlar şimdi başka yerde,başka şehirde..bizse olduğumuz yerde saymaktan öte bile olmayan yerlerde...

martılardan simit kıskanmak gibi yada hayatı yaşamaktan korkmak..ne yani neden bahsediyorsun deme bahsetmiyorum hahahaha!!!?

insan bazen ağlamak ister bense depar atmak istiyorum ilginç bulduysan üzül bence gayet doğal böyle bir istek uyanması...sen sadece çevrende gördüklerinle yetine yetine farklılıklara duvar ördün anladım ben ama elden gelenle yetinme fazlasını iste..anlamaya çalış anlaşılabilir ol!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D