16 Aralık 2008 Salı

ait olmak...

başarabilene ne mutlu,biryere birşeye yada birine ait olabilmeyi...
bir ideal yada kurulan hayallere sahip,gerine gerine beklemeyi bilene helal olsun!!biz yapamadık bari çocuğumuz yapsın hanım...
hayalim kalmadı satan varsa talibim 2. el de olsa bi hayal istiyorum,herhafta oynanan sayısal loto harici birşeyler olsun hayatımda.martılara simit yerine kafa atmayı becerebilen arkadaşlar edinmek,62 den tavşan yerine daha yaratıcı şeyler yapmak istiyorum.kimse beni anlamasın!!evet anlaşılmıyorum diye sızlananlardan değilim gerçekten anlamasın istiyorum,çünkü herşeyi normal görmek olması gerektiği gibi olmasını beklemek boğuyor artık,neticede olmuyor ne kasıyorsun oğlum u da duymak istemiyorum yok öyle bişey..ben uğraşıyorum ben çabalıyorum sen yıkıyorsun biride gülüyor hadi dövme bakalım ''eğitimde şiddet şaaart''.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapıyorum diye öldürme...biraz insaflı ol:D